Usein Kysytyt Kysymykset (UKK)

Varaa tapaaminen

Isännöitsijän tehtäviin kuuluu erilaisten hallinnollisten, taloushallinnollisten, teknisten, asiakaspalveluun liittyvien ja riskienhallintaan liittyvien tehtävien hoitaminen.

Näihin sisältyy mm. yhtiökokousten järjestäminen, talousarvion laatiminen, kiinteistön teknisiin kysymyksiin liittyvät asiat ja asiakaspalvelu niin osakkaille, hallituksille kun sidosryhmille

CasaRoad tarjoaa räätälöityjä isännöintipalveluita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeisiin. Asiakkaat valitsevat itselleen palvelun todellisten tarpeidensa mukaisesti. Palvelumallin perustana on asiakaslähtöisyys ja kustannustehokkuus. Palvelumalli ei siis pohjaudu perinteiseen Kiinteistöliiton Isännöitsijän tehtäväluetteloon, vaan juuri siihen mitä asiakas tarvitsee.

Asiakkaalla on oikeus ulosmitata aktiivisen hallituksen halukkuus ja kyky suorittaa yhtiön tehtäviä saavuttaen niistä tuoma lisäarvo euroina yhtiön kassaan.

CasaRoadin asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 9–17. Asiakaspalvelu on monikanavaista, tarjoten helppoa saavutettavuutta ikäihmisille ja pikaviestintää nuoremmille asiakkaille.

Taloyhtiökohtaiset kotisivut tarjoavat osakkaille tietoa omasta huoneistostaan ja taloyhtiön asioista, kuten vastikemaksutilanteen ja yhtiön perusdokumentaation. Tämä helpottaa tiedonsaantia ja lisää avoimuutta.

Voit pyytää tarjouksen ottamalla yhteyttä CasaRoadiin kotisivuilta löytyvällä tarjouspyynnöllä, soittamalla Heidille numeroon 045 888 5554 tai lähettämällä sähköpostia.

Tarjouspyyntö auttaa teitä saamaan isännöintipalvelut, jotka ovat räätälöityjä juuri teidän taloyhtiönne tarpeisiin.

Voit myös tutustua ensin sivustoomme, ja jos teillä herää kysymyksiä, niin meille saa aina soittaa tai lähettää sähköpostia. Vastaamme mielellämme!

Kotisivuiltamme löydät linkin verkkokauppaan, josta voit tilata huoneistosi isännöitsijäntodistuksen, lainaosuuslaskelmat sekä muita mahdollisia dokumentteja. Dokumentit maksetaan verkkomaksulla tilattaessa.

Irtisanominen tulee toimittaa aina kirjallisesti asiakaspalveluumme, josta asia hoituu edelleen ja muutetaan mahdolliset veloitusperusteet ja toimitetaan uusi vastikemaksulappu asiakkaalle.

Isännöinti Pay-As-You-Go – Maksat vain siitä, mitä tarvitset

Perinteisessä isännöintisopimusmallissa taloyhtiö maksaa kiinteän kuukausimaksun, joka sisältää monia erilaisia palveluita. Sopimuksiin on sisällytetty monia palveluita, joita taloyhtiö ei todellisuudessa tarvitse tai käytä sopimuksien mukaisessa mittakaavassa. Pay-As-You-Go-isännöinti tarkoittaa "maksa käytön mukaan" -mallia, jossa maksatte vain silloin, kun palvelua todella käytetään.

Tämä malli sopii erityisesti taloyhtiöille, jotka haluavat hallita kustannuksiaan tarkemmin. Kun esimerkiksi tarvitsette apua yhtiökokouksen järjestämisessä, taloushallinnossa tai korjausrakentamisessa sekä missä tahansa muussa taloyhtiöön liittyvässä asiassa, voitte tilata palvelua hinnaston mukaisesti juuri silloin, kun se on tarpeen – ilman turhia kiinteitä kuluja.

Lisäavaintilaus tehdään kirjallisesti asiakaspalveluumme, mikäli avain on ns. Suojattu avain, jota ei voi teettää suutarilla. Me toimitamme tilauksen edelleen oikeaan lukkoliikkeeseen, jossa avainhallinto kyseisellä yhtiöllä toteutetaan.

Emme luovuta kenenkään asiakkaamme yhteystietoja. Voit kuitenkin aina lähettää sähköpostin, jossa pyydät yhteydenottoa.

Kunnioitamme kaikkien asiakkaidemme yksityisyyttä, emmekä missään tilanteessa luovuta tietoja kolmannelle osapuolelle.

Kirjautuminen tapahtuu kotisivujemme kautta. Ensimmäinen kirjautuminen tapahtuu vahvalla tunnistautumisella, mutta jatkossa itse luomallasi salasanalla.

Isännöinnin kilpailuttaminen vaatii hieman pysähtymistä, mutta ei ole vaikea kokonaisuus hoidettavaksi. Tärkeintä on ymmärtää taloyhtiösi tarpeet.

Valitse ensin sopivaksi katsomasi määrä palveluntarjoajia ja pyydä tarjous isännöintipalvelusta. Kun käyt keskusteluja mahdollisten isännöitsijöiden kanssa, teille molemmille syntyy parempi kokonaiskuva palvelun sisällöstä.

Isännöinti vaatii luottamusta, joten on tärkeä löytää toimija, jonka arvot ja prosessit toimivat ja kohtaavat taloyhtiösi tarpeiden kanssa.

Ajan myötä ihmiset niin taloyhtiön hallituksessa kuin isännöintitoimistossakin voivat vaihtua. Siksi isännöintiin olisi hyvä valita avoimen keskustelukulttuurin toimija, jonka palvelumalli palvelee taloyhtiötä pitkällä aikavälillä.

Asiakkaitamme ovat taloyhtiöt, jotka haluavat saavuttaa selkeän kustannusrakenteen ja maksaa vain niistä palveluista, joita todellisuudessa käyttävät.

Asiakkaamme ovat kaikenkokoisia taloyhtiöitä, jotka haluavat saada taloudellista hyötyä hallituksen aktiivisuudesta ja osaamisesta.

Isännöitsijään voidaan olla yhteydessä muun muassa As Oy:n hallinnollisissa asioissa tai muissa taloyhtiön toimintaan liittyvissä asioissa vikailmoituksia lukuun ottamatta.

Isännöitsijätoimistossa on useita henkilöitä, jotka sinua palvelevat, eli parhaan avun saat asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa.

Tarvittaessa asiasi toimitetaan isännöitsijälle, mutta suurin osa asioista ratkeaa kiinteistösihteeriemme toimesta.

Isännöitsijä tekee työtä pääasiassa taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan kanssa huolehtien yhtiön taloudesta, hallinnosta sekä kunnossapidon ja korjauksiin liittyvistä asioista.

Kiinteistöhuoltoon ollaan yhteydessä silloin, kun huoneistossasi on havaittua vikaa yhtiön kunnossapitovastuulle kuuluvissa rakenneosissa. Kiinteistöhuolto huolehtii kiinteistön arjen toimivuudesta taloyhtiössä paikan päällä.

Mikäli yhtiössä ei ole kiinteistöhuoltoa, on taloyhtiön hallitus ohjeistanut toimintamallin vikailmoituksen tekemisestä. Löydät ohjeistuksen taloyhtiön mahdolliselta ilmoitustaululta, huoneistoon toimitetusta ohjeistuksesta sekä talosivuilta.

Lainaosuuden voi maksaa lähtökohtaisesti aina korontarkistuspäivänä. Korontarkistuspäivät löytyvät taloyhtiön vahvistetusta talousarviosta, joka on toimitettu varsinaisen yhtiökokouskutsun liitteenä kaikille osakkaille.

Lainaosuuslaskelma tulee olla tilattu viimeistään kuukautta ennen lainanlyhennyspäivää ja lainaosuussuoritus tulee olla maksettuna yhtiön tilille viimeistään noin 2 viikkoa ennen laskussa olevaa eräpäivää, jotta suoritukset pystytään hoitamaan loppuun pankin kanssa.

Myöhästyneet lainaosuussuoritukset palautetaan osakkaalle.